http://s1.picofile.com/file/7963391177/Gonbad.jpg
گنبد برج آزادی که قسمتی از اون داخل بنا هست





این هم تصاویری که خودم گرفتم

http://s4.picofile.com/file/7963504943/a4.jpg

http://s4.picofile.com/file/7963503331/a2.jpg

http://s2.picofile.com/file/7963502361/a1.jpg


http://s4.picofile.com/file/7963506020/a7.jpg

http://s1.picofile.com/file/7963506127/a8.jpg

http://s3.picofile.com/file/7963505371/a5.jpg

http://s4.picofile.com/file/7963505806/a6.jpg

http://s2.picofile.com/file/7963504080/a3.jpg